۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: 869339

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از پیش‌بینی خیزش گرد و خاک فرا منطقه‌ای و کاهش موقتی دید افقی در ۴۸ ساعت آینده برای مناطق مستعد این استان بویژه مناطق شمالی خبر داد.

خیزش گرد و خاک به بوشهر می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، پیام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه در ۴۸ ساعت آینده برای مناطق مستعد این استان بویژه مناطق شمالی خیزش گرد و خاک فرا منطقه‌ای و کاهش موقتی دید افقی پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: تا روز جمعه با تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا ، خلیج‌فارس در اغلب ساعت‌ها مواج و متلاطم بوده و شرایط برای ترددهای دریایی نامساعد است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با وزش باد و در برخی از مناطق گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد بیشتر شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا بیش‌از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است. در این مدت ارتفاع موج دریا ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر و در برخی ساعت‌ها تا سه متر خواهد بود.

وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۱۶ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۴۱، جزر دوم ساعت ۱۴:۲۶ و مد دوم دریا ساعت ۲۰:۰۴ دقیقه است. در ۲۴ ساعت گذشته نیز شهرهای اهرم، برازجان و خورموج با ۴۰ و جم با ۱۸ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.